tiistai 28. maaliskuuta 2017

Löydä itsesi LinkedIn:stä ja Wordpressistä... (updated)

Hei!

Ylhäällä on tämän päivän tuotelista.XD Olen aloittamassa seikkailun LinkedIn:ssä ja Wordpress maailmassa. Wordpressin osalta pitäisi miettiä kumpi on kivempi blogi vai oma sivu vai josko ottaisi molemmat. Olen jo aiemmin ladannut Wordpress tiedoston, jonka avulla voi rakentaa omaa netti sivuaan, joskaan en ole vielä ehtinyt avata sitä... jotenkin se jäi Centoksen alle, kun taistelin läpi virtuaaliboksin asennuksen ja Centoksen virittelyn. Ja sen jälkeen ehdin jo ladata Joomlan ja VirtualMartin, joskin hiukan aikaa vielä menee ennen kuin ehdin niitä katsomaan. Se olisi jo sitten toinen shop online. Tarkoitus on vääntää se enklantiksi, joten thumbs up and let's hope the best.

Olen myös kopistellut Magenton ovia, joskin se vaikuttaa hieman liian suurelta palalta haukata näin aluksi. Joten päädyin siihen välimaastoon ja avasin Mycashflow kaupan, jonka saa ilmaiseksi ainakin pikkuversiona, ja se sopii hyvin minun tarkoituksiini, koska tuotteita on rajallinen määrä ja aikaa ison bisneksen tekoon ei ole. Tosin myönnän, että tilaa olisi mennyt hyvin tuplasti enemmän kuin mitä sitä oli. Onneksi sitä tilaa voi aina lisätä, jos kauppa alkaa näyttää kannattavalta ja se maksaa pois omat käyttökulunsa. Ja jos ei näytä kauppa käyvän ei se haittaa, vaikka se ei olisikaan rahasampo (mitä en edes odota sen olevan). Ainakin opin yhden tavan rakentaa verkkokaupan siinä sivussa sekä sain tehtyä Hinnaston, että Tuoteselosteet. Well done, ne!

Jatkan päivitystä, kun olen saanut jotain aikaiseksi.^-^b 

- Oh ja sainhan minä jo jotain thetyä... nimittäin oman Bitcoin lompakon, jota olen pohtinut jo jonkin aikaa kuinka sellainen hankitaan ja asennetaan.^-^b

Update: LinkedIn! Sain siis profiilin luotua sinne, vaikka Twitter edelleen nurkuttaa, koska en saanut sitä aktivoitua.

LINKEDIN profile: Clickie me

>>> Sukin Pieni Sana Puoti <<<

Me Online!
Ajanvaraus



ukkofi_badge4_m.png 


My Patreon: Clickie me

Bitcoin: 17pK2NkHXGPGzpcn8fhYqvnng5vhVCekAw

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti